środa, 15 czerwca 2011

Zapiekane szparagi


Po zrobieniu frittat zostało mi kilka badyli. Od razu je ugotowałam i odłożyłam na lepszą chwilę. Zdarzyła się taka przy wczorajszej kolacji - ot tak od niechcenia.

  • szparagi zielone
  • szynka
  • pomidor
  • ser żółty bądź mozzarella
Szparagi były ugotowane, dlatego specjalnie nic z nimi nie robiłam (oczywiście w wersji - kupiłam/em szparagi, co z nimi zrobić zaczynamy od mycia i gotowania). 3 szparagi owijamy plasterkiem szynki. W zależności od ilości zielonych badyli, tyle tworzymy paczuszek :) Na paczuszki kładziemy plasterki pomidora. Solimy i pieprzymy do smaku. Całość posypujemy startym serem i wrzucamy do mikrofalówki na 1,5 minuty. Można też do piekarnika, ale kto by miał tyle czasu w sesji... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...