niedziela, 26 czerwca 2011

Jajko inaczej - pasta


Mój smak dzieciństwa. Pasta z jajek i szynki. Najlepsza ;) Dziś miałam taką na śniadanie - jej przygotowanie wymaga chwili czasu, a w niedzielę zazwyczaj się ją ma.
  • jajka
  • szynka
  • łyżka masła


Nie podaję ilości - wszystko zależy ile pasty chcemy uzyskać. U mnie jest dużo brzuchów, dlatego pasta była robiona chyba z 10 jajek. Wychodzi jej baardzo dużo. Ilość szynki zależy od naszych upodobań - ja lubię jak jest mniej więcej tyle samo szynki co jajek. Ugotowane na twardo jajka i szynkę przekręcić przez maszynkę do mielenia mięsa.  Wymieszać w dużej misce z łyżką masła - wtedy się mniej sypie.

 I gotowe. Można jeść samą, można na kanapce. U mnie smaruje się lekko majonezem. Polecam posypać pieprzem lub koperkiem.
Dobrze smakuje w towarzystwie ogórka małosolnego ;)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...