wtorek, 28 czerwca 2011

Tosty

Moje ulubione śniadanie. Choć skłamałabym, że dziś je jadłam - jadła inną, bardziej klasyczną wariację. Te są przepyszne, ale to bardziej wersja kolacyjna. Czemu? Bo masło czosnkowe własnej roboty niestety nie jest dobre na śniadanie ;)

  • chleb tostowy (polecam 3 ziarnka z Biedronki)
  • masło 
  • czosnek
  • zioła prowansalskie
  • ser żółty
  • mozzarella
  • pomidorek
  • szynka

Masło czosnkowe:
 W zależności od ilości i upodobań - masło mieszamy z dowolną ilością wyciśniętego czosnku. Dosypujemy przyprawy - ja lubię dużo czosnku i dużo ziół prowansalskich.

Masłem smarujemy kromki chleba, ważne, żeby stroną masłową położyć kromkę do góry.
A w środek co kto lubi - ser żółty + mozzarella, mozzarella+pomidor+bazylia, ser+szynka, ser+kabanos pokrojony w plasterki. Do wyboru do koloru :)

3 komentarze:

  1. E tam, czosnek się dobrze nadaje na śniadanie. Potem tylko trzeba wtrąbić trochę zielonej pietruszki. A po pietruszce umyć zęby. I da radę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Robię bardzo podobne tosty, które znikają w oka mgnieniu:))
    Ale narobiłaś mi smaka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie tosty, zazwyczaj jemy je na kolacje, bo kto miałby czas robić je rano :)narobiłaś mi ochoty :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...