poniedziałek, 6 czerwca 2011

Truskawkowe tiramisu z Oreo


Mam kilka podobnych deserków. Ale nie mogę wybrać najlepszego, dlatego pojawi się parę różnych wersji. A wszystko dlatego, że kupiłam 2 opakowania mascarpone zamiast jednego do tiramisu i musiałam coś z nim zrobić. W związku z tym, że ucieranie masy jest dość czasochłonne i wymaga miksera w deserkach jest wersja uproszczona.

Na początek - coś co smakowało mi najbardziej
- przepis na 1 porcję :)
  • 4 biszkopty
  • odrobinkę kawy 
  • kakao
  • truskawki
  • jogurt naturalny
  • 2 ciastka Oreo
  • 3 łyżki mascarpone
  • 5 łyżek bitej śmietany
Mascarpone wymieszać z bitą śmietaną energicznym ruchem łyżki (uważamy na to, żeby nie zbić miseczki). Oczywiście możemy dodać więcej - szczerze to wszystko zależy od naszych potrzeb i wielkości tego, w czym będziemy robić deserek. Truskawki myjemy i miażdżymy. Cukrzymy do smaku i mieszamy z jogurtem naturalnym. Kawę studzimy i maczamy w niej biszkopty - tylko troszeczkę. I układamy - biszkopt, krem, kakao, truskawkowa masa i tak do skończenia składników. Na wierzchu kruszymy Oreo. Wstawiamy do lodówki na 2-3 godziny.

Staramy się nie uzależnić :)

1 komentarz:

  1. "musiałam coś z nim zrobić" - uwielbiam takie problemy... :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...