sobota, 25 czerwca 2011

Oreo shake


Przepis podstawowy jest zabawnie prosty - Oreo, mleko, lody. Dawno temu widziałam go na blogu Cukrowej Wróżki, jednak nigdy nie miałam okazji przetestować. A bo to nie mam Oreo, a to mleko się skończyło.

Ostatnio zrobiłam wersję podstawową:
na 2 porcje:
  • dwa Big Milki
  • 4 Oreo
  • mleko



    Lody wrzucamy do miksera, zalewamy mlekiem - mniej więcej tak, aby się przykryły, choć wszystko zależy czy wolimy shake'a bardziej mlecznego czy lodowego. Po zmiksowaniu na gładko kruszymy Oreo i miksujemy jeszcze chwilę. Podajemy od razu ze słomką.



    Natomiast dziś po południu raczyłam się taką wariacją:
    • kawałek rolady lodowej - krówka/adwokat/czekolada/wanilia
    • mleko
    • 2 Oreo
    • 2 łyżki kawy
    Wszystko miksujemy jak wyżej. Kawa oczywiście w formie płynnej. Całość miała fajny, orzeźwiający smak.

    3 komentarze:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...