czwartek, 1 września 2011

Kokosowy ryż na mleku z bananami

Dziś  danie są szybkie i samogotujące się - jak właśnie ryż na mleku.

  • worek ryżu - 125 g
  • mleko
  • cukier waniliowy
  • cukier puder
  • wiórki kokosowe
Ryż płuczemy i wrzucamy do garnka, zalewamy mlekiem, tak, żeby było go 1 cm ponad powierzchnię ryżu.  Gotujemy aż mleko się wchłonie, dolewamy mleka i tak iterujemy aż ryż będzie dostatecznie miękki. Ja zużyłam niecały litr mleka. Pod koniec dodajemy cukier do smaku i wiórki (jeśli lubimy). Mieszamy, mieszamy i gotowe :)

U mnie z bananami i dżemem. Gdybym miała cynamon, to wersja z jabłkami i cynamonem..... Mmm....


A poza tym - mamy w CERNie przerwę techniczną i byłam pod ziemią :D A jak wiadomo zjazdy do detektora są ściśle niedostępne - w lipcu powiedzieli nam, że potrzebujemy prezydenta jakiegoś państwa z wizytą, żeby zjechać. Udało się bez! :)

3 komentarze:

  1. Ryż, banany, czego chcieć więcej? Pyszne na deser i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kokos i banany to jedno z najlepszych połączeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozkochałam się w ryżu na mleku z miesiąc temu ? Chyba tak, i od tej pory kocham wszystkie wariacje na jego temat...takiego tropikalnego jednak jeszcze nie jadłam, świetne połączenie :)
    Rychłego powrotu do zdrowia życzę :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...