piątek, 16 września 2011

Śniadaniowa pasta z awokado - guacamole


Ostatnio w sklepie kupiłam awokado. Później się naczytałam, że powinno być miękkie, po naduszeniu palec musi zostawiać odcisk :) Dlatego poczekało na wielką chwilę i dziś skończyło na bagietkach.

  • awokado
  • pół średniej cebulki
  • pół ząbku czosnku
  • łyżeczka soku z cytryny
  • łyżka oliwy z oliwek
  • pieprz
  • sól
Awokado rozcinamy i obieramy ze skórki - moje dosłownie samo z niej wyleciało. Wrzucamy do miseczki. Skrapiamy sokiem z cytryny, dodajemy pokrojoną w drobną kosteczkę cebulkę i czosnek. Dolewamy oliwę, solimy i pieprzymy. Widelcem rozgniatamy wszystko na niezbyt gładką masę. 


1 komentarz:

  1. Take samowyskakujące ze skórki jest najlepsze:). Ja ostatnio zapałałam taką miłością do awokado, że jem bez dodatków - po prostu łyżeczką:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...