niedziela, 11 września 2011

Na drugie śniadanie - sałatka!


Co zrobić z dużą ilością ryżu, który został po obiedzie? Jak mówi znana prawda ludowa - student jedzenia nie wyrzuci. Wymyśli coś, żeby się nadało do zjedzenia. A jak dobrze pokombinuje, to okaże się nawet jadalne i dobre. Tak było z tą sałatką.

  • żółty ryż
  • groszek
  • papryka
  • suszone pomidory
  • parówki
  • szczypiorek
  • majonez
Parówki gotujemy i kroimy na plasterki. Paprykę kroimy w kostkę, a pomidorki na małe kawałki. Wszystkie składniki instalujemy w misce i mieszamy z łyżką majonezu. Posypujemy szczypiorkiem, doprawiamy pieprzem i solą. Pakujemy do plecaka i cieszymy się innowacyjnym drugim śniadaniem (hurra! nareszcie nie kanapki).

Smacznego!

5 komentarzy:

  1. Jestem fanką sałatek wszelakich więc mi takie drugie śniadanie bardzo odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham żółty ryż i sałatka wygląda wspaniale! dodaję do ulubionych i życzę powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zapisuję i chętnie zrobię, bo przepadam za sałatkami!
    P.S. Twój blog nastraja mnie pozytywnie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie śniadanie jest bardzo ważne i powinno się o nim pamiętać. Ja najczęściej jadam je w pracy. Ostatnio zamówiłem sobie specjalny lunchbox na https://duka.com/pl/akcesoria-kuchenne-i-barowe/przechowywanie-zywnosci/pojemniki-na-zywnosc-i-lunchboxy, który służy mi do przechowywania oraz zabierania z sobą żywności do pracy. Z reguły lunchboxy są bardzo pojemne i bez trudu można w nich umieścić np. kanapki, różne sałatki, a nawet dania na ciepło. Szczelne zamknięcie pozwala też na zachowanie świeżości jedzenia na długi czas.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...