niedziela, 28 sierpnia 2011

Wesoła sałatka

Upał, upał i po upale. Jest zimno, brzydko i jestem chora... Na początek dnia dodaję sałatkę z tuńczyka. Jest kolorowa, wesoła i pyszna.
  • papryka czerwona
  • papryka żółta
  • groszek zielony
  • zielona fasolka szparagowa
  • kukurydza
  • 3 jajka ugotowane na twardo
  • puszka tuńczyka
  • ser żółty
  • ser pleśniowy
  • łyżka majonezu
Warzywa umyć, fasolkę ugotować. Paprykę i jajka pokroić w kostkę. Wszystko włożyć do dużej miski i wymieszać ;) Na koniec pokroić ser w kostki/kawałki. Ja wczoraj odkryłam Gruyere. Prawdziwy, szwajcarski z Gruyere. Pyszny. Już rozumiem o co chodzi w serach z tym orzechowym smakiem :)

Całość baardzo obficie posypałam koperkiem, posoliłam, popieprzyłam i wymieszałam z łyżką majonezu.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...