wtorek, 9 sierpnia 2011

Najlepsze naleśniki z serem i jagodami


W szoku jestem, że jeszcze nie wstawiłam tego przepisu - właśnie przeglądałam zdjęcia i znalazłam te naleśniki. Od razu nadrabiam zaległości :)

Ciasto naleśnikowe:
  • 2,5 szklanki mąki
  • 2 jajka
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • cukier waniliowy
  • mleko
  • łyżka oleju



Mąkę, proszek, cukier mieszamy z żółtkami, białka ubijamy na sztywno ze szczyptą soli. Wlewamy i dokładnie mieszamy. Dodajemy łyżkę oleju i trochę napowietrzamy ciasto. Smażymy do gorącej patelni.

Masa:
  • kostka sera białego
  • łyżka masła
  • łyżka śmietany
  • cukier
  • cynamon
Wszystko mieszamy w miseczce na gładką masę.

Naleśniki napełniamy serem i składamy w koperty. Delikatnie posypujemy cukrem pudrem, dekorujemy kleksem bitej śmietany i obficie posypujemy jagodami. Zjadamy póki gorące ;)


1 komentarz:

  1. Kasiu,niezwykle apetyczne!
    Mam teraz wielką ochotę na....
    Pozdrawiam Cię!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...