poniedziałek, 23 maja 2011

Truskawki ze śmietaną


Zaczęła się dla mnie najpiękniejsza pora roku - sezon truskawkowy. Kocham je najbardziej na świecie i uwielbiam w każdej postaci i pochłaniam każdą ich ilość :)
Dziś kupiłam je po raz pierwszy w tym roku, dlatego większość zjadłam od razu, walcząc ze sobą po drodze do domu, żeby wytrzymać chociaż tyle, żeby je wypłukać. Swoją drogą... JAK MOŻNA NIE KOCHAĆ TRUSKAWEK??? Jak można ich nie uwielbiać? Jak można krzywić się na ich widok???


Po zjedzeniu znacznej części truskawek i zaspokojeniu pierwszego truskawkowego głodu zostawiłam garść do czekoladowych naleśników. Najpierw miał być sos, potem doszłam do wniosku, że najlepsze są ze śmietanką z cukrem :)
  • garść truskawek opłukanych i odszypułkowanych
  • śmietana/jogurt
  • cukier/cukier puder
Truskawki zmiażdżyć - w wersji studenckiej paluchami i cieszymy się jak dzieci, że mamy ręce jak chirurdzy po operacji, w wersji burżujskiej wrzucamy je do miksera (z kubkiem). Dodajemy jogurt lub śmietanę i słodzimy do smaku. I naprawdę tak smakuje niebo... Mi do szczęścia więcej nie potrzeba.... Chociaż nie... jeszcze więcej truskawek by się przydało. Dlaczego one tak szybko się kończą?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...