piątek, 20 maja 2011

Jajeczniczka :)

A tak jakoś robiłam zdjęcia sałatce i strzeliłam mojemu dzisiejszemu śniadaniu. No i nawet mi się podobało, więc myślę, a czemu nie. Choć przepis dziecinny...

  • 2 jajka
  • mała cebulka
  • 2 plasterki szynki
  • bazylia
A właśnie - zakupiłam bazylię. Liściastą, gotową. Z mojego hodowania nic nie wyszło, dlatego teraz się cieszę :) i dodaję do wszystkiego.

Szynkę pokroić w paseczki, cebulkę w kostkę. Podsmażyć na patelni na łyżce masła. Wbić 2 jajka, mieszać. Dodać bazylię.
Ja dziś jadłam w sposób dla siebie nietypowy i nienormalny - na bułce, choć wiem, że niektórzy ;) tylko tak potrafią.
Publikuj posta

3 komentarze:

  1. Co do bazylii... Ja od dwóch lat planuję zasadzenie bazylii, mięty, tymianku i rozmarynu w doniczce na oknie, jakoś nic z tego nie wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet posadziłam, ale oprócz trzech kiełków i jednego listka, które po tygodniu odeszły nic z tego nie wyszło... Jakoś zioła mnie nie lubią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie smuć się, u Wojtka nawet szczypiorek nie chciał rosnąć, a kaktus popełnił samobójstwo wyskakując z doniczki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...