niedziela, 22 maja 2011

Kakaowe naleśniki z nadziejem serowym

Po zrobieniu 8 naleśników z brokułami skończył się brokuł. A generalnie od początku miały być naleśniki z serem. No to są. Do pozostałego ciasta dodałam kakao i powstały murzynkowe naleśniki. Bo białe już były ;)

Ciasto jak w przepisie na naleśniki z brokułami z małymi dodatkami:
  • pół paczki cukru waniliowego
  • czubata łyżka kakao
Ja robiłam to z niecałej połowy porcji - tyle mniej więcej zostało, więc gdyby robić z całości to trzeba dodać więcej cukru i kakao

Masa serowa:
  • kostka tłustego twarogu
  • 2 łyżki śmietany (lub więcej)
  • cukier
Twaróg wymieszać z cukrem i śmietaną do uzyskania masy wygodnej do smarowania naleśników - nie za twardej i nie lejącej się.

Usmażone naleśniki smaruję masą i zwijam w ruloniki. Można podawać z słodką śmietanką lub/i dżemem. Fajnie wyglądają pocięte w grubsze plasterki - zupełnie jak miniroladki.

Edit:
Po podgrzaniu drugiego dnia dołożyłam do środka pokrojone w ćwiartki truskawki i polałam śmietaną z truskawkami. Smakowały obłędnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...