środa, 11 stycznia 2012

Sałatka ziemniaczana z salami

O taką sałatką właśnie się uraczyłam :) Jest przepyszna! Jeśli zdążycie, to zapraszam spróbować. A jeśli nie pojawicie się u mnie w ciągu najbliższego kwadransa z widelcem, to poczekajcie do wieczora - wtedy podzielę się przepisem. 


Składniki:
  • 6 średniej wielkości ziemniaków
  • 5 grubszych plasterków salami
  • kabanos
  • 2 małe cebule czerwone
  • pęczek rzodkiewek
  • garść startego żółtego sera
  • majonez
  • musztarda francuska
  • sól, pieprz

Ziemniaki ugotowałam w mundurkach, obrałam, pokroiłam na plasterki. Salami pokroiłam w słupki, cebulkę w piórka, kabanosa i rzodkiewki na plasterki. Wszystko wymieszałam z serem. Na koniec dodałam przyprawy, majonez i musztardę. Posypałam szczypiorkiem. Jest pycha ;)

A do zrobienia tej sałatki zainspirował mnie Piegusek :) - jej wersja różni się troszkę od mojej, ale zakochałam się w tym przepisie od pierwszego momentu. Musiałam ją zrobić tylko czekałam na idealną okazję, którą był... zakup ziemniaków :)

Olga - to zielone to szczypiorek. Sałatka jest mało fotogeniczna sama w sobie, dlatego próbowałam ją jakoś "artystycznie ozdabiać", co jak widać wyszło dość średnio... Ale liczy się smak ;)

4 komentarze:

  1. Wyglada swietnie! Czekam na przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co to to zielone?:)- Olga

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby prosta sałatka, ale jak pięknie podana!

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha zakup ziemniaków powiadasz:)
    ależ mi miło nawet nie masz pojęcia jak bardzo:)) pięknie wygląda, niestety sałatce ziemniaczanej ciężko jest zrobić ładne zdjęcie ale widzę poradziłaś sobie fantastycznie!!!
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie na naleweczkę-na wieczór jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...